28 Nisan 2012 Cumartesi

2011 Bize Hangi Dizileri Kazandırdı? Vol.1

2011'de de bir çok güzel dizi başladı ve bitti. 2012 için aynısını umuyoruz. Hatta şu an yayınlanan çok güzel diziler var. Ama ben bugün, geçen yılın dizilerinden bahsedeceğim.

Secret Garden, 2010da başlasa da sonu 2011'in ocak ayına sarktı. Bu dizi o kadar sevildi ki, önce anlayamadım. Başroldeki unniyi resimlerde gördüm, beğenemedim. Daha yakışıklı oppaların olduğu onlarca dizi var dedim. İzlemek istemedim ve uzun zaman da izlemedim. Sonunda bir arkadaşımın mutlaka izlemelisin, çok güzel demesiyle izlemeye başladım. Tüm övgüleri hakettiğini anladım. Gerçekten de izlenesi bir dizi. Bu çiftin aşkı çok güzel. Oppamız ilk görüşte aşık oluyor. Unnimizse sonradan. Birbirlerinden bu kadar farklı iki ansan bu kadar sevebilir mi birbirlerini dedirtiyor izlerken. Bu diziyi mutlaka mutlaka mutlaka izleyin :)







My Princess ise 2011'in başlarında yayınlanmış bir dizi. Ben de yeri çok ayrıdır. Buradaki oppamı da unnimi de çok sevdim. Birbirlerine o kadar yakışan, sevgileri bu kadar güzel olan bir çift izlenmeye değer. Hem de izleyip tekrar tekrar beğendiğin yerlere bakmaya bile değer. Kim Tae Hee'nin muhteşem bir gülüşü olduğunu bu diziden öğrendim. Iris'e başlamam bu dizi sayesinde oldu. Diğer dizilerden farkı, iki kişinin sevgilerini göstermekten çekinmemeleri. Mutlaka izleyin listemde ilk sıralarda yerini aldı bile. Prenses'in birbirinden güzel kıyafetleri bile izlemek için yeterli bir sebep ki başrol erkek oyuncu için izleyenlerin de az olmadığına inanıyorum. viki.com'da da 39 dile çevrilmiş, sadece bizim ülkemizde değil, dünyanın her yerinde sevilmiş bir dizi.



49 Days ise asla unutamayacağınız türden bir dram. Yer yer gülümsetse de bölümler ilerledikçe gözyaşlarınız siz farkedemeden akacak. Dostluğun, gerçek sevginin önemini anlatıyor. Birazcık konusundan bahsedecek olursam; başroldeki kızlarımızdan birisi aşkını kaybettiği için hayata küsmüştür ve intihar etmeye kalkar. Diğer başrol kızımız ise, ailesini seven, evlilik hazırlıklarında tatlı mı tatlı bir unnimiz. Diğer bir kamyonun önüne atlayarak intihar etmeye kalkışınca, zincirleme bir trafik kazası olur ve bizim evlenmek üzere olan unnimiz komaya girer. O komadayken ruhu bedeninden ayrılır ve bir ruh bekçisi gelir. Ona bir kolye verir. 49 gün içinde ailesi dışında kendisi için gerçekten ağlayacak 3 kişinin gözyaşı bu kolyede birikecektir. Kızımız bunu duyunca sevinir, çünkü arkadaşlarının, nişanlısının kendisini kurtaracağına inanmaktadır. Bu 49 gün içinde gündüzleri kendisinin komaya girmesine sahip unnimizin bedenini kullanacaktır. Ama insanlara herhangi birşey söylemesi, ima etmesi yasaktır ve hatta kullandığı bedeni iyi kullanmalı, sakatlamamalı, aç bırakmamalı ve kendi parasını kendi kazanmalıdır. Lise arkadaşının restoranında çalışmaya başlar. Lise arkadaşı olan oppamızsa, unnimize o zamandan beri yanıktır ve komaya girdiği için üzgündür. Bu yeni insanda unnimizi görür sanki(!) :) Bir unnimiz, nişanlısı ve en iyi arkadaşının kendini aldattığını görür ve 49 gün içinde kendisi için ağlayacak kimse bulamayacağına inanmaya başlar. Olaylar böylece devam eder. Biraz da hüzünlü bir şeyler izleyeyim diyorsanız, ağlamak istiyorsanız birebir.


Biraz az dizi paylaştım, farkındayım ama 3ü de mutlaka izlenmesi gereken diziler. Bunları izlemeden ben K-Drama severim deseniz de insanların ilk soracaklarından olduklarından izleyin izletin derim. Kimse sormasa bile izleyin. Üçü de o kadar güzel ki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder