13 Eylül 2012 Perşembe

Can You Hear My Heart ?


Can You Hear My Heart ?
 [Dizimizin teaseri , bakmak isterseniz ^^]
[ facebook sayfamız ; http://www.facebook.com/BestKoreanDramas ]

Bir dizinin daha sonuna geldim ve klasik cümlem ‘’İçimi bir hüzün kapladı.’’ ^^



  Herhalde Kore dizilerinin en uzun dizilerinden biridir 30 bölüm süren ‘’Can You Hear My Heart ?’’ ne kadar uzun olsa da sıkılmadan izledim ki bazı dizilerde 20 bölüm bile çok geliyor. Diziye başta önyargılıydım ‘’My Girlfriend is a Gumiho’’ ile bunun arasında kalıp Gumiho’yu izlemiştim tamam o daha iyi bir fikirdi tabi ki :D Başrolün duyamayan biri olduğunu duyunca ne kadar iyi olabilir ki diye düşündüm ama her zaman ki gibi yanıldım ve yine muhteşem bir dizi olduğunu farkettim.  Şuan da gecenin bir yarısı ve bitirir bitirmez yazmaya başladım içimde tutamıyorum ^_^


Kısaca konusu şöyle ; Cha Dog Joo (Kim Jae Won) zengin bir aileden geliyor, 13 yaşında yaşadığı bir olay üzerine işitme duyusunu kaybeder. Dizimiz de aşkın engel tanımayacağını , işitme zorluğunun üstesinden gelebileceğini anlatıyor. Ayrıca ailenin önemini de anlatan bir dizi. Ve teknoloji gerçekte de bu dizideki kadar gelişti mi merak ediyorum, Dong Joo'nun taktığı saat zil çalınca da, ocakta bir şey piştiğinde de haber veriyor titreyerek ^^ 






Başrol erkek oyuncumuz Kim Jae Won namı diğer Cha Dong Joo’yu ilk bu diziyle tanımış oldum ve o nasıl bir yakışıklılıktır öyle ^^ Resimlere bakınca o kadar yakışıklı gibi görünmüyor ama dizide görmelisiniz ; gülümsemesi fevkalade …  Ayrıca oynadığı karakterin iyi kalpli, masum ve duyamıyor olması onu daha da sevimli gösteriyor tabi ki ^_^  Dizide giyimine de bayılıyordum ayrıca , takım elbiseyi çok giyiyordu ama spor giyindiği zamanlar yakıyordu resmen ; yanlış anlaşılmayayım takım elbise bile çok yakışıyor Cha Dong Joo’muza ^^

Küçük bir fasülye kesesinin ne kadar anlamlı olduğunu da anladık^_^

Kim Jae Won oyunculuğunu da çok iyi yapıyor, işitme duyusunun olmamasından dolayı çektiği zorluklar o kadar inandırıcı görünüyor ki … Kaç kere üzülüp ağladım onun için ^^  Dikkatimizi çeken bir şey ise ne kadar da beyaz bu Kim Jae Won ^^ Dizide de insanlar ona acıyordu ‘’Kan bağışı yapmak istedim ona’’ diyen biri bile vardı. İçki içtiğinde de ajummanın tabiri ‘’ Seninki süt beyazından çilekli süte döndü.’’ :D çok gülmüştüm :D






Şimdi yeni dizisi başladı Kim Jae Won’un ‘’May Queen’’ ona başlayacağım ne güzel onu göremeye devam  :P  Onu izlemeye başladıktan sonra da bir yazı yazıp fikirlerimi sunabilirim size ;)







Başrol kızımıza gelirsek  Hwang Jung Eum yani Bong Woo Ri çok şeker ve sevimlidir. Aynı zamanda ne kadar iyi kalpli olduğunu söylemezsem olmaz. 9 yaşındayken ne kadar çirkin bir çocuk olsa da bu iyi kalplilikle 13 yaşındaki Cha Dong Joo’muzu hemen etkiler ve yıllar sonra karşılaştıklarında aralarindaki çekim artarak devam eder  ^_^  Woo Ri’nin annesinin de işitme duyusu olmadığı için, Woo Ri Cha Dong Joo’ya daha bir sevecenlikle içtenlikle yaklaşır ayrıca onun karizmasından da etkilenmemesi imkansız tabi ki ^^





2.başrol erkek  Nam Gung Min yani Bong Ma Ru/ Jang Jun Ha. Tamam biraz yaşı büyük olabilir ama kesinlikle karizma birisi, tabi ki Cha Dong Joo’yu geçemez ama çok yakışıklı bence yine de ^^ Mesela şu fotoğrafta ne kadar sevimli görünmüyor mu ? ^_^



Jang Jun Ha demeyi tercih ediyorum, Ma Ru garip bir isim bence. Niye iki ismi olduğunu da diziyi izleyince anlayacaksınız zaten. Ne kadar zorluklar çekmiş olsa da içindeki para sevdası beni deli ediyordu onu ilk 16 yaşında gördüğümüzde de öyleydi 32 yaşındayken bir zaman diliminde de… Bir süre nefret ettim ondan ama sonra içindeki iyi kalplilik yeniden ortaya çıktı tabi ki ^^ 







Özetle izlemediyseniz mutlaka izleyin arada sıkıldım bırakacağım falan demeden devam edin bence ;) Bi de çiftimizin arasını bozmaya çalışan kötü kız karakteri yok bu dizide, daha ne istiyorsunuz ? En sinir olduğum şey o kötü kız karakterdir de her zaman ^^



Spoiler içerir:

 bu da aile ağacı ^^


             



Dizinin son sahnesinde yağmur yağdığı zaman herkes sevdiklerini korumaya çalışırken Jun Ha’nın iki annesini de korumaya çalışması çoook hoşuma gitmişti ^^











Ayrıca Woo Ri’nin annesine benzeyen kadın da Bong Young Goo’yu korumaya çalışması çok komikti (Woo Ri’nin babası) Bizimkilerin evlendiğini de görseydik iyiydi , en azından evlenme konusunu açtılar.

Son replikler de güzeldi :
Woo Ri ‘’ Yinede seni seviyorum (Kıregu saranhamnida).’’ Cha Dong Joo ’’Yine de seni seviyorum (Kıregu saranhamnida).’’ ^_^


facebook sayfamız ; http://www.facebook.com/BestKoreanDramas


bizi desteklemeye devam edin lütfen , kamsamnida ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder