21 Eylül 2012 Cuma

You’re Beautiful [2009] 미남이시네요

You’re Beautiful 




En sevdiğim dizilerden bir tane daha ^^ Kadrosu mükemmel, OST’leri çok güzel, içeriği çok eğlenceli daha ne olsun ki… ^_^




Konusu: Go Mi Nyu (Park Shin Hye) ikiz kardeşi Go Mi Nam ortalıktan kaybolduğu için onun yerine geçip erkek gibi olmak zorundadır. Bunun için A.N.Jell müzik grubuna Go Mi Nam olarak katılır. Buradaki 3 erkek de [ Hwang Tae Kyung (Jang Geun Suk) – Kang Shin Woo ( Jung Yong Hwa) – Jeremy (Lee Hong Ki)] yavaş yavaş ondan etkilenmeye başlar.

Başrol sırasına göre gideceğim bu sefer, sevdiğim sıralamasında değil yani :))





Park Shin Hye’yi tanıdığım dizi You’re Beautiful’dur. Zaten ondan sonra da unnim oldu kendisi ve hala 1 numaramdır ^^ Bence erkek kılığına girip o rolü yapabilecek en iyi kişi. Go Mi Nam tüm K-drama severlerinin aklından çıkmayan bir karakter. İçtenliği, sevimliliği, yardımseverliliğiyle herkesi etkilediği kesin.

















Jang Geun Suk’ı sevsem de bu dizide pek hoşlanmamıştım. Saçları (saç şeklini değştirdikten sonra sevmiştim gerçi ^^ ) karakteri ve tipi çok sinirimi bozmuştu :D Love Rain’de onun ne kadar tatlı müthiş olduğunu gördüm de onun hakkındaki görüşlerim düzeldi ^^  Ayrıca tabi ben hep Mi Nam ve Shin Woo çiftinin destekliyordum ve Tae Kyung araya giren kötü karakterdi benim için. Ama yine de Mi Nam ve Tae Kyung sahnelerinde de az gülmedim ^_^








Veeee Jung Yong Hwa… Çoğu kişi benim gibi onu bu dramayla tanımıştır. Zaten sonra devamı CNBLUE- Heartstrings derken YongHwa bir çok kişinin kalbinde kocaman yer kazandı (Şekil AàBen <3 ) Shin Woo sanki hayallerimizin beyaz atlı prensi gibiydi. Romantik, kibar, sevdiği için her şeyi yapabilecek hatta kendi aşkından bile vazgeçebilecek birisiydi. Onun için hep çok üzülüyordum, Mi Nam onu her ektiğinde her reddediğinde deliye dönüyordum T_T





Jeremy ^_^ Lee Hong Ki’nin adını hala bazıları bilmiyor ne yazıkki T_T Ondan Jeremy diye bahsediyorlar. Tamam Jeremy de kesinlikle kalplerimizde yer edinen sevimli, eğlenceli, çatlak bir karakter ^ o ^ Ama Lee Hong Ki’yi tanımaları gerektiğini düşünüyorum. Koskaca FT Island’ın solisti yani… ^^ En çok kahkaha attığım dizi ‘You’re Beautiful’dur. Ve büyük çoğunluğu Jeremy sayesinde. Jeremy’nin ’’Joliiiiii’’ deyişini kimse unutumaz <3







Mi Nam’ın A.N.Jell’ı ilk gördüğü sahnede muhteşem üçlünün yürüyüşü de muhteşemdir ^^ Jeremy’ninse gelip imza verip ‘’Annyong’’ demesi çok komikti ve bence orda çok yakışıklı görünüyordu <3


   
Tae Kyung hareketi :D


Mi Nam gruba kabul edildikten sonra ilk şarkısını söylediğinde üçü de ondan etkilenir. Jeremy onun erkek olduğunu düşünerek etkilenir o başka :D Menajer ve Tae Kyung, Mi Nam’ın Shin Woo’dan hoşlandığını düşünürlerken hep üzülüyordum ne yazıkki tam tersiydi. Shin Woo, Mi Nam geldiği ilk anlardan beri onun kız olduğunu anlamış, onu korumuş ve sevmişti. Hatta en az 3 kere ona bunları itiraf edecekken gıcık Mi Nam hep ekmişti Shin Woo’yu T_T

"Şimdiye kadar ona(Minam) aşkımı hiç itiraf etmedim. Ama şimdiden yüz defa reddedilmiş gibi hissediyorum.."
-Shinwoo



 Bu söz üzerine Mi Nam’dan resmen nefret etmiştim ama tabi sadece o sahne içinde çünkü Park ShinHye’yi de çok seviyorum ^^
İkisinin unutulmaz sahneleri çok fazla;
Restorantta Shin Woo özel yer ayırtmışken Mi Nam çekip gitmişti T_T [5.Bölüm]






Bu sahne başta ne kadar eğlenceli olsa da sonu çok üzücü ; Mi Nam kız kıyafetleriyleyken , Shin Woo da onu kılıp değiştirip takip eder. Telefonla ona gitmesi gereken yerleri söyler; noodle yemeye, dondurma yemeye ve kıyafet almak için mağazaya. Onun arkasındaki masaya oturup sanki onunla beraber yiyormuş gibi yer. Dondurmacıda ona dondurma göndertir, cafenin kendi ikramıymış gibi. Mağazada özel indirim varmış gibi göstertip kıyafetlerin parasının bi kısmını öder. Arkasından takip etmeye devam eder ve yine telefonda konuşurlar:








Shin Woo: Go Mi Nam, sana söylemek istediğim bir şey var. Seni şaşırtsam sorun olur mu ?
Go Mi Nam: Bana ne söyleyeceksin ?
Shin Woo: Bahse girerim arkanı dönüp geriye doğru yürürsen anlayacaksın.
(Mi Nam arkasını döner Shin Woo heyecanla bekler, Mi Nam’ın telefonu çalar ve gider…. Shin Woo şaşkınca bakakalır ve üzülür T_T )
Shin Woo (kendi kendine) : Çok yakındın. Bir adım daha atmış olsaydın…






  • Shin Woo , Mi Nam ve Tae Kyung’u yukardan izledikten sonra ‘’Kibar olmak gerçekten çok zor.’’ Der T_T [9.Bölüm]
  • Shin Woo artık Mi Nam’a itiraf edecekken Mi Nam yine gitmez T_T (Tae Kyung engeller) 11-12.bölüm
  • Sonra Shin Woo ona ‘’I’m a fool’’ şarkısını söyler… T_T Şarkıyı bitirdiğinde gözleri dolmuştur. Ahh ağlayacaktım nerdeyse T_T 
I'm a fool - Shin Woo(Jung YongHwa)

      Not: O sahnede YongHwa şarkıyı ezberleyememiş onun için karşıda kocaman kağıtlara yazılmış halde set çalışanları tutuyormuş, YongHwa da oraya bakarak söylemiş. :D Zaten sahneye dikkat ederseniz, Shin Woo hep karşıya bakıyor :D



  • 12.bölümde Mi Nam elbise giymişken , Shin Woo beyaz takım elbise içinde (seradayken) onun yanına geldiğinde; Mi Nam yine üzmüştü Shin Woo’yu. Neredeyses ağlayacaktı. T_T Onun Tae Kyung’u sevdiğini öğrenmişti T_T










  • Shin Woo ve Mi Nyu sevgili rolü yapacakları için, kendilerine bir hikaye yazıyorlardı. Shin Woo aslında Mi           Nam’la olan şeyleri anlatıyordu.. Shin Woo kendi parmağını öper, Mi Nam’ın dudaklarına götürür.. ‘’İlk    öpücüğümüzün bugün olduğunu söyleyelim’’ <3





  • 13.bölümün sonunda Shin Woo ailesinin yanına gidecekken Mi Nam’a itiraf eder ve Mi Nam onu yine yine yine reddeder T_T 


  • 15.bölümde de Shin Woo son kez onu sevdiğini söyler ve Mi Nam son kez onu reddeder en ciddi şekilde…    Ve Mi Nam’a yine sinir olurum. ‘’Kalbimle sana yardımcı olmaya çalışıyordum ama bir noktadan sonra sana aşık olmaya başladım.’’ Çok romantik ^^ Mi Nam çekip giderken , Shin Woo ‘’Sonunda terk etti. Artık peşinden bile gidemem.’’
Bu kadar hüzünlü sahnelerin sonunda You’ve Fallen For Me’de beraber oynamasalardı ShinHye’yi sevmeyebilirdim :D

Jeremy’nin otobüs sahnesi ise tüm K-Dramaların içinde unutulmaz ilk 10’a girebilecek bir sahne bence… Onun kız olduğunu öğrendikten sonra Mi Nam’da iyice hoşlanmaya başlayan Jeremy, Mi Nam için radyoda şarkı söylecekti ama Mi Nam’ın Tae Kyung’u sevdiğini öğrenince kendini otobüsüne atar. Mi Nam nihayet onu bulduğunda ise;  (14.bölüm)



Jeremy: Seni erkek sandığım zamanlar iyiydim. Bir kız olduğunu öğrendiğimde, yine iyiydim... Ama Taekyung ağabeyi sevdiğini söylersen.. iyi olamam !
Gominam: Jeremy...
Jeremy: Neden ? Neden ben değilim ?!  

Ve Jeremy ağlamaya başlar, hem radyo yayınına telefondan katılıp şarkı söyleyip hem de ağlar. Hıçkıra hıçkıra hemde T_T Ben de o sırada hiçbir dizinin hiçbir sahnesinde ağlamadığım kadar ağlarım , 15 peçete harcımıştır yani abartısız... Aklıma geldikçe de üzülürüm hatta arada dizilerden video kesitlerini izlerim ama o sahneyi hiçbir daha izlemedim aklıma gelmesi bile beni üzmeye yeterken, izlemeye dayanamam. 1 kere izlemiş olsam da repliklerle olaylarla hala tam olarak aklımda T_T  Otobüsten inince de yine eski neşeli Jeremy olur anında, insanın yüreğini parçalıyor ya….



Bunu yazarken bazı sahneleri yeniden izliyorum, unutmuşum çünkü ve ilk dörtlü A.N.Jell konseri ne kadar da süper ^^ 4’ü de birbirinden harika <3 [4.bölüm sonları]




Hemen sonrasında Go Mi Nam’ın ağladığı sahne var ve ben de ağladım T_T 
Genellikle yakışıklı oppalar ağlayınca ağlarım eğer dizi dram değilse unnilerde ağlamam ama Park ShinHye ağlayınca ağlamaya başladım direk T_T Diziyi ilk izlediğimde ShinHye’yi daha o kadar tanımıyordum ama şimdi çok seviyorum ve onun için ağladım T_T




5.bölümde Mi Nam mutlu olsun diye Jeremy ve Shin Woo’nun düzenlediği parti süper, Jeremy yine komedi ^ o ^

YongHwa ve HongKi baya değişmişler o zamandan beri, ShinHye de değişmiş. Bir GeunSuk aynı, o da daha büyük olduğu için onlardan galiba. Diğerleri çocuk gibilermiş biraz daha ^_^



Tae Kyung’un dudak hareketleri de süper :D Bir hayalde Mi Nam da aynısı yapıyordu, Tae Kyung’a çok benzemiş ^ o ^

Ayrıca 7.bölümde Tae Kyung kendine doğru gelen domuzu sonradan farkedip kaçmaya başlaması çok komikti. Adamın biri ona işaret yapıyordu ama bu kulaklıklarla duymuyordu tabi, adam ona el sallıyor sanmıştı ve Tae Kyung da adama el sallıyordu ^ o ^


Menajerin Mi Nam’a öğrettiği duyguları saklama hareketi de ayrıydı yani. Burnunu domuz burnu gibi yapmasını öğretmişti :D

Hayran efsanelerine ne demeli ^_^

’Kang Shin Woo’nun hikayesini duymadıysan ‘’Aciz’’ olduğunu söyleyemezsin.’’
17 kişiyle dövüşüp, kazanıyor :D

‘’Jeremy efsanesini duymadıysan, ‘’Çok matah değil’’ diyemezsin’’
İngiltere prensesi ile nişanlıydı. :D







En güzel sahnelerden biri ; 9.Bölümde o kötü kız yüzünden Mi Nam sahnede ıslanır ve Shin Woo , Jeremy ve Tae Kyung onun yanına gelir, hep beraber şarkı söylerler. A.N.Jell birliği…. ^_^



Mi Nam 3 kere bu üçlü arasından seçim yapmak zorunda kalır. (Sevdiği renk, istediği içecek ve beğendiği taso) Ve hepsinde Shin Woo’yu seçer <3 Tae Kyung çok sinir olur tabiki ^_^


Mi Nam hasta olduktan sonra da üçü de onun için limon getirmişti eve ^_^ Ne şanslı kız yaa :D



10.bülümün sonunda Mi Nam kız olduğunu herkese açıklayacakken, Shin Woo ona sarılır kimse görmesin diye ‘’O benim kız arkadaşım , benim kadınım ’’ der <3 <3









Jeremy, Mi Nam’ın kız olduğunu öğrendikten sonra önce ona sert sert bakar ve sonra sevinç çığlıkları atar :D Sarılacakken de Shin Woo ve Tae Kyung engeller :D Çok gülmüştüm :D (11.bölüm)


Yine o bölümde hep beraber markete gitmişlerdi süperdi :D



 A.N.Jell reklamları… :))

Buzlu dondurma reklamı ; Jeremy : Aaayy şiraooo :D (Ne serinleticiii)
    
Noodle reklamı ; pibigu pibigu … :D
  
’Dudaklarını eritir.Angel çikolata’’ :D


Jeremy, Mi Nam’a senden çok hoşlanıyorum deyip  yine sarılacakken Tae Kyung yine engeller. ^_^


Mi Nam markete arabasına oturur, onu gezdirirler. Tae Kyung arkalarında tanınmamak için uğraşarak gelir :D


Jeremy ‘’Go Mi Nam çok sevimlisin’’ der ve yine ona yaklaşmaya çalışırken, Shin Woo ve Tae Kyung market arabasını çekip götürür. :D


Shin Woo, alışveriş arabaları Mi Nam’a çarpmasın diye onu kendine çeker. <3



Yine hep beraber badminton oynamaya gittiklerinde Mi Nam barfikste asılı kalır, uzun süre durabilceğini gösterir. Shin Woo onu alnından öper ^_^ ve düşer. Jeremy ve Mi Nam önden gider.



Shin Woo (kendi kendine) : Birden onu korkuttum mu acaba ? Ama ilerde daha çok korkutacağım ^^
Tae Kyung: Ahh beni bile korkuttu.
        Bir dakika ya ben neden Go Mi Nam için korkuyorum ki ! :D

Mi Nam sayesinde ‘’Çesongmnida ve hyunnim’’ i öğrenmeyen kalmamıştır. Kaç kere söyledi bunları ya :D


Menajerle kostüm sorumlusunun Mi Nam’la kimin sevgili olacağını hayal etmeleri komediydi :D


Jeremy’le birbirlerinin yanaklarını sıkıyorlardı. :D 










Shin Woo ile acayip romantiklerdi ‘’Sana kahve getirdim… ‘’ :D








Domuz tavşan :D

Tae Kyung’la düğün hayali. ‘’Go Mi Nam benimle evlenmene izin veriyorum. ‘’ ‘’Hyunnim gitme beni bekle.’’ :D




Ne diziydi ama… ^^ Üzücü, eğlenceli ama süper bir dizi olduğunu bu yazıyı yazarken bir kere daha anladım. Zaten tüm bölümleri de özetle izledim :D Ne kadar uzun yazmış gibi görünsem de atladığım çook yer var hep sonradan aklıma geliyor. Eee koskaca dizinin neredeyse her yeri güzel olunca ^_^

Kamera arkası fotoğraf ve videolar da acayip eğlenceli ^^ Hepsi çok iyi arkadaş <3



HongKi'ye sarı saçı çok yakıştırıyorum <3


Sette sıkılmaz insan bunlar varken ^^




Dizinin OST'lerini de vereyim tabiki ^^


You're Beautiful OST - Still / As Ever (Lee Hong Ki)

Still (As Ever) - A.N.Jell [Dizideki konser-2]

Promise - A.N.JELL [Dizideki konser-1]

Without A Word - Park Shin Hye [You're Beautiful OST]





You're Beautiful OST - Lovely Day by: Park Shin Hye (Mutlu sahnelerde çaldığı için galiba, dinlerken insanı mutlu ediyor ^^)

Bence ShinHye'nin rahatlatıcı bir sesi var ^_^

Promise - Lee Hong Ki(Jeremy) [Ben bu versiyonunu daha çok seviyorum ^^]





YongHwa ve HongKi çoook yakın arkadaşlar ^^



Kamsahamnida, bizi desteklemeye devam edin lütfen ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder