18 Eylül 2012 Salı

My Girlfriend is a Gumiho [2010]


My Girlfriend is a Gumiho









En sevdiğim dizilerden biridir MGIG. Daha 3.bölümden ağladığımı bilirim o derece yani ^^ Diziden bu kadar etkilenme sebebimin biri büyük ihtimalle OST’leridir. 3-4 OST’si gerçekten harika, dinlerken anında dikkatini çekiyor ne kadar güzel müzikmiş diye. 





Birkaç tanesinin linkini vereyim sizlere ;
Fox Rain (en güzel şarkısı) http://www.youtube.com/watch?v=03A8zsnSIq0


Lee Seung Gi - Losing My Mind http://www.youtube.com/watch?v=-qC-BStV3Io

Lee Seung Gi - I love you from now http://www.youtube.com/watch?v=DOOJeIHyZR4



MGIG’nun konusu şöyle ; Eski zamanlarda bir gumiho (Sin Min Ah) varmış (dokuz kuyruklu tilki). Gumiho insan olmak istiyormuş ve büyükanne Sam Shin buna izin vermiş. Gumiho’nun büyüleyici bir güzelliği varmış, bütün erkeklerden ondan etkilenince (işlerini bile yapamaz olmuşlar), büyükanne Sam Shin onu tablo yeniden hapsetmiş. 2011’de bir şekilde tablodan çıkan gumiho, Cha Dae Woong’la (Lee Seung Gi) tanışır ve olaylar bu şekilde gelişir.








Shin Min Ah’ın izlediğim ilk dizisi , zaten çok tatlı ve sevimli olduğu için hemen sevdim ^^ [Sevdiğim 2.unni ] Mi Ho’nun insan olma çabaları bazen eğlenceli bazen de üzücüydü. Cha Dae Woong başlarda dünyayı tanıtmaktan sıkılsa da, Mi Ho’nun sevimliliği ve iyi kalpliliği onu etkiliyor tabiki  ^_^  Mi Ho’nun konuşma şekli de onu sevimli yapıyor olabilir, mimikleri çok iyi ;)






 

Lee Seung Gi’yi bu diziyle tanıdım ve dizinin şarkılarından 2 tanesinin onun olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım, sesi güzel bence ;) Rol yapması biraz değişik olsa da Mi Ho’yu da Dae Woong’u da çok seviyorum ^_^







No Min Woo (Dong Ju) ise dizimizin ‘’Kötü yakışıklısı’’ :D Tamam çok kötü değil ama onu ilk gördüğümde bu ismi vermiştim ^ o ^  Zaten dizilerdeki kötü kızlar cidden çok kötü olup herkesin hayatını mahvetmeye çalışır ama kötü erkek karakterler sevdiği kızın acı çekmesini istemediği için çok kötülük yapmaz ve ben de üzülürüm onlara ^_^






Tabi bir aralar nefret etmedim değil ama en sonunda iyilik yapıp aralarından çekildi o şekilde yeniden sevdim Dong Ju’yu. Dae Woong, Mi Ho’yu Dong Ju’dan baya kıskanıyordu ^_^


Dong Ju sahnelerinde çalan şarkı ; 





Diziyi izlerken ve bitirdikten birkaç gün sonra canım sürekli et çekiyordu sağolsun Mi Ho :D Kız sürekli inek eti yiyince bir de iştahlı yiyor ki gel de canın istemesin yani :D Kahverengiye inek rengi demesi de çok komikti :))

Mi Ho ve Dae Woong aşkına gelirsek….




Spoiler içerir ; Mi Ho’nun boncuğunu 100 gün taşıdıktan sonra Dae Woong’un öleceğini öğrenince başladım ağlamaya sadece o zaman değil; ikisinin mutlu güzel sahneleri bile olsa ağlıyordum artık, kısa sürecek sonunda ölecek diye T_T

mutluluktan kuyrukları fırlayan Mi Ho :D 


Zaten sevgili arkadaşım (kendisi bloğumuzun diğer yazarı ve facebook sayfamızın admini olur) bana Dae Woong’un öleceğini söyledi ! Tabi ben artık kesin ölecek gözüyle bakıyorum, öyle söylemeseydi bir umudum olurdu bu kadar üzülmezdim :D Ben ona mesaj atıp soruyordum bir şeyler ama cevap vermesi için değil hani  heyecanı olayları birine söylemek istersiniz ya kendinizi tutamayıp, aynen o şekilde yani. Arkadaşım dayanamayıp sonunu söylersem diye korkup bana olacakların tam tersini söylemiş Dae Woong ölecek diye :D Burdan tekrar teşekkürlerimi sunuyorum dostum sana ^_^ <3


Neyse ben her bölümün en az bir sahnesinde (5.bölümden sonra falan) ağladım , MGIG en çok ağladığım dizi oldu böylece. Ayrılıklar yakalarını bir türlü bırakmıyordu, Dae Woon’un öleceğini öğrendikten sonra yeni bir bilgi çıktı karşımıza Daw Woong yaşarsa Mi Ho ölür, Mi Ho yaşarsa Dae Woong ölür ! Bununla iyice içim karardı zaten sürekli üzülüyorum ikisi için T_T



Boncuğun 100 gün kalması gerekirken bunlar 50.gün çıkarır bu ölüm olayını öğrendikten sonra, tam dedim işte bu artık mutlular o sırada Dae Woong bayılır ve hastaneye kaldırılır tabi öleceğine emindim o sırada. Ama neyseki ölmez ve tekrar mutlu mesut yaşamaya başlarlar , 2 gün sonra bu sefer Mi Ho’nun bu 50 günün sonunda öleceğini öğreniriz (Allah’ım ağlaya ağlaya bi hal olmuştum T_T )



Mi Ho bunu öğrendiği için Dae Woong’un onun ölümüyle acı çekmesini istemez ve ayrılır ondan (böyle şeylerden nefret ediyorum işte, son gününü sevdiğiyle yaşamak ister değil mi herkes ? )  En sonunda son 10 gün kala bunlar tekrar beraber olur , o son 10 gün o kadar hızlı geçer ki… 





Son günleri geldiğinde ise Dae Woong mutlu gibi görünmeye çalışır ama ne kadar acı çektiğini görürüz, o sahnelerde bol bol ağladım tabi ki T_T Son  anlarında Mi Ho, Dae Woong’un gözlerini kapatıp onu öper ve ölür… Dae Woong yere yatıp ağlar bağırır T_T



 

Aradan birkaç ay geçer ve büyükanne Sam Shin sağolsun Mi Ho geri döner ^_^ Dae Woong onun yanına giderken yoldan geçerken kesin burda araba çarpıp ölecek demiştim :D Ama neyseki öyle bir şey olmadı. Sevimli çiftimiz mutlulukla sarılırken ben bu sefer sevinç gözyaşları dökerim ^_^





Dizinin tabiki çok eğlenceli sahneleri de vardı, beraber alışveriş merkezine gittikleri zaman M i Ho her şeyin adını soruyordu (elektronik-beyaz eşya mağazasında) ve Dae Woong her şeyi uydurup söylüyordu :D


Müzik çalar için ; (Kulaklığı gösterir) Bununla düşünceleri duyabilirsin. Al , bir şey düşün (kulaklığı alnına koyar Mi Ho’nun )  Et düşünüyordun değil mi ? Mi Ho: Nasıl bildin ? Dae Woong : Her şeyi duyabiliyorum. :D
Saç düzleştirici için ; Bu et pişiren maşa. Eti içne koyup, kapatıyorsun. Pişene kadar bekliyorsun ve yiyorsun.
Hesap makinesi  için; Bu insan kumandasıdır. Birinin kimlik numarasını girip buna basıyorsun ve insan yönetebilen bir kumanda oluyor. Kendi kimlik numaramı girdim. Dene . (Mi Ho inanmaz gibi bakar) Dae Woong: Bu kırmızı tuşa basınca insan dona kalıyor. Mi Ho: Yalan söylüyorsun değil mi ? Dae Woong: İstersen inanma. (Mi Ho tuşa basar ve Dae Woong donar) Mi Ho: Woong-ah Dae Woong : Şaka. Çok safsın ama. Seni kandırmak için yeteneğe ihtiyaç yok .
Çok eğlenceliydi ^_^










 
Dae Woong'un Mi Ho şarkısı (Hoi Hoi) ; http://www.youtube.com/watch?v=sJaXsikb0tQ&feature=related









Vee mutlu son…. (Ben dizinin müziği gidip bittiğini anlayana kadar hep ölecek diye bekledim Dae Woong’u :D çok üzücüydü ya öyle düşünmek) Eğer mutlu sonla bitmeseydi hala üzülüyor olurdum aklıma geldikçe de içim sıkılırdı. Senariste de bir kamsahamnida demek istiyorum :D


ve konuk oyuncularımız;

Park Shin Hye, Dae Woong'un okul arkadaşı olarak katılmıştı

Lee Hong Ki, Jeremy olarak karşımızdaydı ( MGIG'nun ve You're Beautiful'un senaristleri aynı)


Okuduğunuz için teşekkürler, bizi desteklemeye devam edin lütfen ^^

 facebook sayfamız ;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder