30 Eylül 2012 Pazar

Love Rain 2012 사랑은 비를 타고

Love Rain 






Bazı bölümlerde sıkılmış olsam da, eksik gelen yerler olsa da çok güzel bir diziydi. Özellikle 70’lerdeki bölümleri yani ilk 4 bölümü çok beğendim.
Konusu ; 1970’li yıllarda üniversitede tanışan Seo In Ha ( Jang Geun Suk) ve Kim Yoon Hee (Im Yoon Ah) bazı sebeplerden dolayı beraber olamazlar. Yıllar sonra 2012’de karşılaştıklarında bu sefer çocukları da birbirlerine aşık olurlar. Seo Joon (Jang Geun Suk) ve Ha Na (Im Yoon Ah). Peki onların sonu da anne/babaları gibi mi olacaktır ?



Tarihi , eski dizileri sevmem diye hiç tarihi dizi veya 2009 yapımı öncesi dizi izlemedim. Love Rain’in ilk 4 bölümüne tarihi diyemeyiz ama sonuçta 40 sene öncesi, ve bayıldım o bölümlere. Gerçi biraz pasif bölümlerdi, ama çok tatlılardı. Özellikle In Ha’nın Yoon Hee’ye yaptığı şarkı ‘’I love rain, I love you…’’  şarkının son repliği unutulmaz ^_^

In Ha ve Yoon Hee yağmurda yürürlerken, In Ha sırf Yoon Hee ıslanmasın diye kendi vücudunun yarısı ıslanarak gitmişti… Ve su sıçramasın diye önüne geçmişti hemen… Çok romantikti <3









Dong Wook’u (Kim Si Hoo) boşu boşuna üzdü Yoon Hee; madem sevdiğin kişi In Ha , o zaman neden Dong Wook’a umut veriyorsun değil mi yani ?! Dong Wook’u da çok sevmiştim ^^












4.bölümde Yoon Hee’nin hastalığı yüzünden kaçıp gitmesine sinir olmuştum, neyseki gitmesinin sebebini Dong Wook söylemişti In Ha’ya. Peki ne oldu ? O kadar söz vermişti kız ama dönmedi. In Ha’nın yıllardır onu beklemiş, onu özlemiş olmasına rağmen… 

İkisinin 2012’deki karşılaşması beni çok etkilemişti. Diyeceksiniz kaç yaşında insan olmuşlar, ahjumma-ajuşi diye ama ben onların gençliklerini hatırlıyordum o sahnede ve çok duygulandım T_T Yine bir yağmur sahnesinde karşılaşıyorlardı….





Jang Geun Suk’a ‘’Joon’’ rolü daha çok yakıştığını düşünüyorum ^^ In Ha olarak da çok kibar, düşünceli biriydi ama Joon sanki ona daha çok yakışan bir karakterdi ^^ Ukala, havalı… ^_^











Yoona da Ha Na rolüyle çok sevimliydi bence, pek kız oyuncuları sevmem ama o çok şekerdi ^^












Kim Si Hoo yani doktorumuz Sun Ho’yu çok sevdim <3 Ha Na’ya aşık mıydı yoksa sadece arkadaş olarak mı seviyordu onu dizi boyunca anlayamadım ^_^ Hep olmamasını diledim çünkü üzülmesine katlanamazdım, zaten tüm dizilerimde 2.erkek oyuncuya üzülüyorum.











Joon ve Ha Na’nın sevgili oldukları sahneler çok eğlenceliydi, çok yakıştıklarını düşünüyorum. <3 


Anne ve babaları yüzünden ayrılmaları çok sinir bozucuydu ve o bölümler çok sıkıcıydı. İkisi de üzgün, mutsuz …













Joon’un annesinden nefret etmeyen yoktur, benim anlamadığım olay In Ha nasıl oldu da o kızla evlendi... Dizinin eksik yönlerinden biriydi bence. In Ha ve Yoon Hee birbirini o kadar severken ayrıldıklarında birbirlerine döneceklerini söylerken , nasıl oluyor da başkalarıyla evlenip , çocukları oluyor ? Neyse en azından Joon ve Ha Na mutlu sona ulaşıyorlar ^^





Zaman atlaması Kore dizilerinin olmazsa olmazıdır tabi ki. Ama bu dizide iyi olmuştu bence , son sahneler hoşuma gitti. Ha Na saçları uzunken çok güzeldi ayrıca ^^ Nikahlarına giderken dizi biter… Mutlu son <3








İçeriği pek hatırlayamadığım için kısa oldu , bir yandan da dersler başladı zaten. Ancak vakit ayırabiliyorum.:(

(Ha Na ve Joon telefonda konusurken Ha Na yarin cikolata istedigini soyler. Ve gecenin bi yarisinda Joon elinde posetle evine gelir Ha Na'nin)Ha Na:Bu ne ? Joon:Cikolata (Ha Na kosup sarilir)Joon:Cikolatayi bu kadar cok mu seviyorsun ?
17.bölüm



Jang Geun Suk [70's Seo In Ha - 2012 Seo Joon]


Im Yoon Ah [70's Kim Yoon Hee - 2012  Jung Ha Na]



Kim Si Hoo [70's Lee Dong Wook- 2012 Lee Sun Ho




















Jung Jin Young [2012 Seo In Ha]






















Lee Mi Sook [2012 Kim Yoon Hee]
























Okuduğunuz için kamsahamnida ^^ Bizi desteklemeye devam edin lütfen ^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder