19 Eylül 2012 Çarşamba

You've Fallen For Me [2011] 넌 내게 반했어


You’ve Fallen For Me / Heartstrings



İşte favori dizim … Başrollerinde YongHwa, Shin Hye ve MinHyuk olması bunda büyük bir etken ^^



facebook sayfamız ;http://www.facebook.com/BestKoreanDramas
twitter profilimiz ; https://twitter.com/BKoreanDrama



Heartstrings üniversitede geçen arkadaşlık, aşk, başarı üzerine kurulmuş bir dizi. Lee Shin (Jung YongHwa) ‘’The Stupid’’ rock müzik grubunun vokalisti ve gitaristidir, ukala ve havalıdır. Shin yakışıklılığıyla ve müziğe olan tutkusuyla tanınıt fakat gerçekte soğuktur.Başlarda üniversitede dans profesörü olan Jung Yoon Soo’dan hoşlanır fakat ,Kyu Won ile tanışınca her şey değişecektir.




Lee Kyu Won (Park ShinHye) zeki ve dışadönük bir kızdır. Geleneksel Kore Enstrümanlarında, özellikle Gayegeum, uzmanlaşmaktadır. Arkadaşlarıyla geleneksel müzik enstrümanlarından oluşan bir grubu vardır ‘’Anemon’’.





You’re Beautiful’da Shin Woo’nun (YongHwa) Go Mi Nam (ShinHye) tarafından reddedilişinden sonra Heartstrings benim için ilaç gibi oldu ^^ İkisi bu dizide beraber oynamasalardı hala Shin Woo’ya üzülüyor olurdum.



YongHwa’yı Shin Woo karakterinde çok kibar gördükten sonra , Lee Shin’in ukala ve havalı tavırları çok hoşuma gitti. Özellikle dizideki performans sahnelerinde acayip havalı oluyordu. (CN Blue konserlerini hatırlatıyordu bana ^^) Zaten Kyu Won’da Shin’den ilk o canlı performans sahnesinde etkilenmişti <3






ShinHye’ye de Kyu Won rolü çok yakışmıştı bence, giyim tarzı da güzeldi . Onu kız gibi görmek başta tuhaf gelmişti tabi ^^ (You’re Beautiful’dan sonra) Ama çok sevimliydi ^^









Joon Hee’yi (Kang MinHyuk) ilk gördüğümde daha CNBlue hayranı değildim ve tabi tanımıyordum MinHyuk’u. Ayy ne kadar tatlı sevimli diye düşünmüştüm. Yemeğe olan aşkı da ayrı bir alemdi zaten ^^ O kadar ye ye ama incecik ol oh ne güzel ^^  


Joon Hee’nin sevdiği kız Hee Joo’yu hiç sevmediğim için ikisinin sevdiğim sahnesi çok değil.


Joon Hee kulaklıkları Hee Joo’nun kulağına takıp dizine yatırdığı sahne çok güzeldi ama ^^ Ayrıca Joon Hee’nin ona yemek veren her kıza ‘‘unni’’ diyordu ve bence ‘Unniiii’’ derken çok tatlı oluyor ^_^










İlk 6 bölüm boyunca Shin’e kızgındım ; çünkü öğretmeni  Yoon Soo’dan hoşlanıyordu ve kaç kere Kyu Won’u tersledi. Artık sıkılmaya başlamıştım diziden o derece yani. Kyu Won’da üzülüyordu ve ben Park ShinHye sever biri olarak çok üzülüyordum T_T





Aralarındaki iddia olayı sayesinde onları bir arada görebiliyorduk,Kyu Won’un her gün Shin’e kahve getirmesi gibi ^^





Ama her şey 7.bölümle değişir ve Shin’in Kyu Won’a ilgili davranmaya başladığını görürüz ve ben mutluluktan uçarımmmmm ^_^ 









İlgisini anladığımız ilk sahne; Anemon ve Stupid beraber çalışmaktadır 100.yıl performansları için. Çalışmalarını bitirince beraber yemeğe gitmek isterler ama Kyu Won gelemeyeceğini söyler ve Shin’de gelmek istemediğini söyler gider. Shin bisikletinin yanındayken Kyu Won’unda arkadaşlarıyla beraber yemeğe gitmek üzere olduğunu görür ve hemen onların yanına gider aralarına katılır ^_^
Ve o yemekte de Shin’in KyuWon için endişelenmesi çok hoşuma gitmişti, midesi bozulmasın diye fazla yemesini engellemişti ve sonra Kyu Won kötüleştiğinde sırtını sıvazlamıştı ^^








Bunun dışında Shin’in KyuWon’a yakınlaşmaya çalışmasında, Kyu Won’un merdivenden düşüp hastaneye kaldırılması çok yararlı oldu. Shin ders çalıştırma bahanesiyle sürekli onu görmeye gidiyordu ^_^




Shin elini uzatır, KyuWon’a Kyu Won tam elini verecekken Shin çeker. ‘’Tef’’ der :D [7.bölüm]
Sevgili olduktan sonra da Shin yine elini uzatır, Kyu Won yine elini verecekken  bu sefer ‘’Çanta’’ der :D







Sevgili olduklarını başta kimseye söylemiyorlardı tüm kızlar KyuWon’a düşman olur diye :D Hatta KyuWon saçlarını çekeceklerinde korkuyordu ^ o ^ 
Bu sebepten dolayı aralarında küçük bir tartışma çıkar ve Shin, KyuWon’u herkesin arasında öper (canlı performans arasında- 10.bölüm sonu)
 Diğer gün okula elele girdiklerinde KyuWon baya korkuyordu başına geleceklerden ^^







Lee Shin: Neden saçlarını öyle topladın?Gyu Won: Saçlarımı çekebilirler demedim mi?Lee Shin: Kim?Gyu Won: Duydum ki okulun önündeki bar gözyaşı gölü olmuş.Sarhoş olduktan sonra peşime düşeceklerine eminim.Lee Shin: Ben yanında değil miyim? Ben yanında olacağım, saçını bağlamana gerek yok.
Eee KyuWon’un işi de zordu tabi, o kadar yakışıklı biriyle çıkarsa ^^

Spoiler !


Kyu Won kazayla Shin'in üstüne düşmüştü ve Shin bileğini incitmişti. Çok üzülmüştüm gitar çalamayacak diye, zaten bu bilek olayıyla başladı her şey ve ayrıldılar T_T








Ayrılmalarına da çok üzülmüştüm T_T İkisi de ağlamıştı yalnızken, ben de ağlamıştım T_T Ama en son sahne telafi etti, parkda karşılaşırlar ve barışırlar. Ardından barda sırayla şarkı söylerler ve sürekli birbirlerine gülümserler ^_^








Dizide en güzel sahneler canlı performans sahneleriydi, OST’leri çok güzeldi. Zaten YongHwa ve ShinHye’nin söylediği şarkılar var. Ayrıca FT Island’dan da bir şarkı var.



YongHwa - You've Fallen For Me http://www.youtube.com/watch?v=QIIMhhRgQ2I  [Aylardır telefon arayan müziğim ^^ ]


ShinHye - I Will Forget You http://www.youtube.com/watch?v=NJBy1K6x2Xs&feature=related  [CN Blue'nun şarkısı ^^ ]



FT Island - Even If It's Not Necessary   http://www.youtube.com/watch?v=9iOZHPMaXFs



Tabi bu diziyi izlememle tam bir YongShin’ci oldum :)) [YongHwa <3 ShinHye] Evet aralarında çok sıkı bir arkadaşlıktan fazlası yok, ama o bile yeter ^^ Ve bence birbirlerine çok yakışıyorlar. YongHwa başkasıyla olursa üzülürüm ama ShinHye ile olursa değil ^ o ^



Dizinin kamera arkası videolarını izleyip , fotoğraflarına bakarsanız ikisinin ne kadar iyi anlaştığını görebilirsiniz. Ayrıca set ortamları da çok eğlenceli görünüyor.


















ShinHye ve YongHwa beraber 3. Bir diziyi çekmeliler ^^ Bu şekilde bir soru sorulmuş; beraber sıkı dost rolünde oynamak isterlermiş farklı olması için ve polis dizisi olabilir demişler. 2012’de Japonya’da dizi için fanmeeting yapıp yine bir araya geldiler ^^ Röportajlarını, Park Shin Hye Turkey ve Turkish Boice facebook sayfalarında bulabilirsiniz ^^



twitter profilimiz ; https://twitter.com/BKoreanDrama


Kamsahamnida , lütfen bizi desteklemeye devam edin ^^

2012 Fanmeeting (Hayranların isteği üzerine sahneyi canlandırıyorlar)
2012 Fanmeeting sonrası dergi çekimleri




Yazacak daha çook şey var ve eklenecek bir sürü fotoğraf ama o kadar uzatmayayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder