9 Nisan 2012 Pazartesi

Playful Kiss

        PLAYFUL KISS

İlk başladığımda bu nasıl bir dizi aşırı sıkıcı diye düşünmüştüm, sadece Kim Hyun Joong için izlerim diyordum :) Her konuştuğum arkadaşıma ilk bölümünü izledim ama beğenmedim Boys Over Flowers'dan sonra çok kötü geldi dememe rağmen devam ettim  ve 2.bölümü de bir kaç gün sonra nihayet izledim. Şuanda da 6.bölümü bitirdim ve tek kelimeyle bayıldım ! :) Oh Ha Ni (Jung So Mi) başta ne kadar çirkin ve aptal görünse de aslında çok tatlı ve eğlenceli olduğunu izledikçe farkediyorsunuz ;)  Baek Seung Jo'ya  (Kim Hyun Joong) diyecek tek bir kelime bulamamam da normal zaten, adam her türlü rolde kendini sevdiriyor ; ister çok yardımsever kibar biri olsun, ister ukala,zeki, havalı olsun her haliyle mükemmel :) Ayrıca ikisinin arasında geçen konuşmalar da oldukça eğlenceli, komik :)  Kısacası eğer izlemekte tereddüt ediyorsanız ya da ilk bölümü izleyip bıraktıysanız kesinlikle devam etmeniz gereken bir dizi :)

  http://www.facebook.com/BestKoreanDramas
 Özet : Playful Kiss , Mischievous Kiss adlı Japon mangasından uyarlanmıştır. Group Eight (Goong and Boys over Flowers ) tarafından hakları satın alınmıştır. Daha önce Japon ve Tayvan versiyonları yayınlanmış ve beğeni ile izlenmiştir. Playful Kiss , Baek Sueng-jo adında ki popüler ve dahi çocuk ve pek akıllı olmayan ama her daim gülmeyi bilen bir kız olan Oh Hani hakkındadır. Deprem kızın evini yerle bir eder ve bu yüzden babasıyle oğlanın evine taşınırlar. Kız, aşkına karşılık alamasa da oğlanı her zaman kalbinde taşır. Yavaş yavaş yakınlaşmaya başlarlar.

4 yorum:

  1. diziyi beğenmene sevindim ben de şu an you are beatiful u izliyorum ve bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. playful kiss'i bitirir bitirmez de ona geçeceğim büyük ihtimalle :) şimdiden 10.bölüme geldim, 2 güne biter :) gerçekten çok eğlenceli bu gizi, gülüp duruyorum :))

    YanıtlaSil
  3. ya vrya bayılıyorum sürekli bunlar kafamda:))

    YanıtlaSil
  4. bende dün bitirdim ve aynen sürekli aklımda :) yolda giderken,derste, uyanınca ! :D kafayı yemiş gibi hissediyorum kendimi :D

    YanıtlaSil