9 Nisan 2012 Pazartesi

Boys Over Flowers

 BOYS OVER FLOWERS

İlk izlediğim Kore dizisi olarak benim için her zaman 1 numara olacağı kesin, unutulmaz bir dizi bence :)
İzlemeye başlamam arkadaşımın gelip bizlere anlatmasıyla başladı; o anlatırken sanki izliyormuşum gibi heyecanla dinliyor, karakterleri görmeden sevmeye başlıyordum. Nihayet bir süre sonra ben de ilk bölüme başladım evet aslında ne olacağını biliyordum ama arkadaşım gerçekten o kadar hevesle anlatmıştı ki ben de bi izlemek lazım diye düşündüm :) ve yine klasik ben ilk 3 bölümü izledikten sonra bıraktım biraz mecburendi ama sonra 6 ay boyunca bilgisayarımda tüm bölümler durmasına rağmen başlamadım ki bence yaptığım en büyük hataydı :)





4.bölümden devam etmeye başladıktan sonra diziye öyle bağlandım ki, zaten çabucak bitti. Her bölümü izlerken ya da izledikten sonra düşüncelerimi, duygularımı paylaşmak için aramızda 400 km olan o arkadaşıma mesaj attım sürekli :) Ama bunları birine anlatamazsam çatlayacaktım ve Kore dizilerini izlememiş olanlar asla seni anlayamaz.


Oyuncular, konu, mekan her şeyiyle tam bir dizi. Benim Kim Hyun Joong'u (Yoon Ji Hoo) sevmeye başlamamı sağlayan dizi :) Gerçi sadece o değil; Ku Hye Sun (Geum Jan Di), Lee Min Ho ( Goo Jun Pyo), Kim Bum ( So Yi Jung) ve Kim Joon ( Song Woo Bin) hepsini izlemek, görmek çok zevkli olmuştu :) İşin tuhaf kısmı hem Goo Jun Pyo'yu hem de Ji Hoo'yu sevince işler karışıyor, Jan Di şunu seçsin sadece diyemiyorsun, ikisiyle de olsa olmaz mı diye bir düşünce geçiyor aklından :D Ama Jun Pyo ile Jan Di'nin aşkı, Ji Hoo ile Jan Di ile dostluğu, F4'ün birbirine bağlılığı- dostluğu kesinlikle izlemeye değer :)
Ayrıca bizim dizilerimiz gibi sıkmıyor çünkü zaten 1 saat süren ve toplamda  sadece 25 bölüm olan bir dizi... Bir olay tek bölümde bitiyor hiç bunalmıyorsunuz, ya artık geçsin şu sahne dediğiniz bir durum yok yani :)
Aslında yazabileceğim daha çok şey var ama sıkmak istemem en iyisi bu kadarla kalsın :)

http://www.facebook.com/BestKoreanDramas

                                                                                Konusu:

Shin Hwa Okulu zenginlerin gittiği bir okuldur- Goo Jun Pyo'nun mirasçısı olduğu Shin Hwa Grup'un okulu-
Yoon Ji Hoo, So Yi Jeong, Song Woo Bin ve liderleri Goo Jun Pyo dörtlüsüne F4 deniyordur.Geum Jan Di, zengin bir aileden değildir. Jan Di, Shin Hwa lisesine giden birini çatıdan atlayarak intihar etmeden kurtarmıştır. Sonra okulun yetkilileri bu durumun basına kötü olarak yansımasına engel olmak için Jan Di'yi burslu olarak okula almışlardır.Jan Di hariç tüm okul F4'e hayrandır. Ancak diğer üçünden farklı gibi görünen Yoon Ji Hoo, Jan Di için önemli bir yer tutar. Jan Di en sonunda arkadaşı Oh Min Ji'yi korumak için F4'e karşı çıkar. Bu olaydan sonra Jan Di, Jun Pyo'nun asıl rakibi olur. Goo Jun Pyo sürekli Jan Di'nin gözünü korkutmaya çalışır, Ji Hoo ise Jan Di'ye yardım eder. Jan Di ve Jun Pyo'nun rekabeti yoğunlaşır ama aynı zaman Jan Di Jun Pyo'nun ilgisini çekmeye başlar, onun eğlence kaynağı olur.Hikaye Jun Pyo'nun Jan Di'ye yavaş yavaş aşık olmasıyla gelişir. Diğer tarafta Jan Di'nin dikkati kurtarıcısı Ji Hoo'dadır ama sonunda kalbi Jun Pyo'ya ait olur.Onlar aşkları için mücadele etmeye devam ederler birçok engellerle karşılaşmalarına rağmen ve sonunda yine birbirlerini bulurlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder